禁止转载二传私印,不授权小料,头像壁纸随意。

寒天黑糖

© 寒天黑糖 | Powered by LOFTER

想试试画下着雨的布鲁克林,想象过芽詹、芽冬、盾冬的不同情境……stucky这对cp能在角色不同阶段有不同组合真是太有趣了!但可惜于我来说大多数画面只能想想(跪)

「Where're we going?」

「Future.」

↓BGM。你们看歌词里全是画面全是梗!


Brooklyn - Woodkid

  

Buying some vintage records in Williamsberg stores

在威廉斯堡的商店里买些旧唱片

Playing paper boats on east river shores

在河的东岸玩着小纸船

Meeting mermaids and lobsters in Coney Island

在科尼岛上遇见美人鱼和龙虾

Puking our deep fried Oreos in Astroland

在太空星际乐园吐出油炸的奥利奥

Spending our days watching skylines from rooftops

在屋顶上花一整天看着那天际线

On independance day  Manhattan fireworks

在独立日,曼哈顿的烟火

Life is easier where the walls are red

当墙壁还是红色时,生活也很简单

Brooklyn is a place stuck in my head

布鲁克林在我脑中挥之不去

Here in Paris the rain is falling

这里是下着雨的巴黎

My heart belongs to Brooklyn

我的心却属于布鲁克林

I'm sick of four star food

我厌烦了那些高档食物

I want to be where life is

我想另觅他处而居

As simple as two bucks pizza slices

生活简单得好似就像两块披萨

I swear I'll tell you

我保证我会告诉你

Next time I knock at your door

下次当我敲你家门时

That I am not leaving Brooklyn anymore

我会说我再也不离开布鲁克林了

Would it be that nice if you were not part of it

如果你也在的话那会更好

Would Brooklyn be worth crossing the Atlantic

布鲁克林值得穿过大西洋

Life easier where we can join our hands

是我们的双手让生活更轻松吗

Your face is a face that's stuck in my head

你的脸一直萦绕在我的脑海

Here in Paris rain is falling

这里是下着雨的巴黎

My heart belongs to Brooklyn

我的心却属于布鲁克林

Life is easier where we can join our hands

当我们的双手在一起,生活会更加轻松

Your face is a face that's stuck in my head

你的脸一直萦绕在我的脑海

Here in Paris rain is falling

这里是下着雨的巴黎

My heart belongs to Brooklyn

我的心却属于布鲁克林


P.S.顺便画了个简易的下雨素材,懒人朋友们可以用用(x)

评论(44)
热度(1258)
  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据